Naprawa - door to door

Wysyłkowa naprawa telefonów

Drogi Kliencie,

mając na uwadze ogromne zainteresowanie naprawami wysyłkowymi, udostępniliśmy Ci możliwość wysłania do naszego serwisu GSM uszkodzonych telefonów komórkowych. Takie rozwiązanie to przede wszystkim oszczędność czasu, który musiałbyś przeznaczyć na dojazd do jednej z naszych lokalizacji - szczególnie jeśli jesteś z innej części kraju.
Wysyłkowe naprawy telefonów realizujemy natychmiast po otrzymaniu paczki - w pierwszej kolejności diagnozujemy szczegółowo problem, następnie wysyłamy Ci mailem fakturę, jednocześnie przystępując do czynności serwisowych. W ten sposób skracamy czas, w którym pozostajesz bez dostępu do swojego sprzętu.

Jesteś zdecydowany

Jak wygląda usługa wysyłkowej naprawy telefonu - door to door?

Proces wysyłki

Jak wygląda usługa wysyłkowej naprawy telefonu - door to door? Kiedy telefon jest już gotowy do wysyłki, wybierz optymalny sposób transportu dla Ciebie - paczkę możesz wysłać do nas kurierem, za pośrednictwem poczty polskiej lub paczkomatem.

Jeśli zdecydujesz się na tę ostatnią opcję - napisz do nas lub zadzwoń, a podamy Ci numer paczkomatu w okolicy wybranego przez Ciebie punktu serwisowego.
Jeśli wybierasz opcję dostawy kurierem lub pocztą, nadaj przesyłkę na wskazany adres:

Pogotowie GSM - Metody wysyłki

Kurier

W treści odbiorcy wpis:

  • Nazwa firmy Pogotowie GSM
  • Numer telefonu 533 583 818
  • Adres e-mail serwis@24gsm.com.pl
  • Ulica ul.Kordiana 19
  • Miejscowość 05-502 Piaseczno

Paczkomat

W treści odbiorcy wpis:

  • Paczkomat GKW01M
  • Nazwa firmy Pogotowie GSM
  • Adres e-mail serwis@24gsm.com.pl
  • Numer telefonu 533 583 818

*Pamiętaj, że wysyłkę DO serwisu realizujesz na własny koszt.

W jaki sposób przygotować telefon komórkowy do wysyłki?

Decydując się na naprawę wysyłkową, zadbaj przede wszystkim o bezpieczeństwo sprzętu. Nie pakuj go w przypadkowy karton, czy kopertę, nawet tę bąbelkową. Jeśli posiadasz oryginalne opakowanie, w którym dokonałeś zakupu telefonu, warto je wykorzystać. Jest ono przede wszystkim dopasowane rozmiarem, ale prawdopodobnie posiada jeszcze oryginalne wkładki np. styropianowe, które zamortyzują wstrząsy i zabezpieczą telefon przed przemieszczaniem w opakowaniu. Tak przygotowany sprzęt warto włożyć do drugiego kartonu, większego od producenckiego, który posłuży za dodatkową ochronę oraz nie narazi oryginalnego opakowania na uszkodzenia.

Jeśli nie dysponujesz producenckim opakowaniem, wybierz karton, w którym zmieści się Twój sprzęt dodatkowo owinięty folią bąbelkową. Jeśli wysyłasz do nas także akcesoria, je również owiń w folię zabezpieczającą. Jeśli nie posiadasz tego rodzaju wypełnienia, możesz z powodzeniem użyć gąbki, która świetnie amortyzuje wstrząsy.

Wysyłka bez oryginalnego pudełka

Jeśli nie dysponujesz producenckim opakowaniem, wybierz karton, w którym zmieści się Twój sprzęt dodatkowo owinięty folią bąbelkową. Jeśli wysyłasz do nas także akcesoria, je również owiń w folię zabezpieczającą. Jeśli nie posiadasz tego rodzaju wypełnienia, możesz z powodzeniem użyć gąbki, która świetnie amortyzuje wstrząsy.

Zwrot naprawionego sprzętu

Po zakończeniu wysyłkowej naprawie telefonu i opłaceniu przez Ciebie wysłanej wcześniej faktury odpowiednio zabezpieczamy Twój sprzęt i odsyłamy na wskazany przez Ciebie adres. Przy naprawie powyżej 150 zł, koszt wysyłki jest po naszej stronie! Jeśli naprawa nie przekroczy tej kwoty, Twoja faktura zostanie powiększona o koszty wysyłki, czyli 15 zł. Teraz także masz możliwość wyboru dogodnego dla Ciebie doręczenia - możemy nadać Twój sprzęt kurierem lub do wybranego przez Ciebie paczkomatu.

Naprawa telefonów wysyłkowa - postaw na jakość i doświadczenie

Wybierając nasz serwis naprawy telefonów komórkowych, możesz być pewny, że Twój sprzęt trafi w profesjonalne ręce. Każdy z naszych serwisantów posiada wieloletnie doświadczenie ze smartfonami różnych producentów. W naszej pracy przykładamy ogromną wagę do prawidłowej diagnozy problemu, aby naprawa Twojego telefonu była przede wszystkim skuteczna. Na nasze usługi otrzymujesz od 3 do 6 miesięcy gwarancji (w zależności od zgłoszonej usterki).

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat naprawy wysyłkowej, skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer 533-58-38-18 bądź pisząc na adres e-mail: serwis@24gsm.com.pl

Po dokonanej naprawie nie zapomnij wystawić odpowiedniego komentarza 😀

Strona używa plików cookies, które zbierają informacje o osobach odwiedzających nasz serwis. Polityka prywatności